REGULAMIN SPRZEDAZY
sklepu internetowego dla zamówien z Rzeczpospolitej Polskiej

  1. Postanowienia ogólne

    1. Sklep Internetowy Playmobil (zwany dalej Sklepem), dzialajacy pod adresem www.playmobil.pl prowadzony jest przez Playmobil Polska sp. z o. o. z siedziba w Poznaniu, przy ul. Górki 7, wpisana do rejestru przedsiebiorców Krajowego Rejestru Sadowego prowadzonego przez Sad Rejonowy Poznan – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS: 0000641869, posiadajaca numer NIP: 779-244-81-96, REGON: 365662095, kapital zakladowy: 220.000,00 zl, e-mail: service@playmobil.pl (zwana w dalszej czesci „Sprzedawca”).
    2. Regulamin okresla zakres i warunki zamawiania towarów z za posrednictwem Sklepu.
    3. Stronami umowy sprzedazy zawieranej za posrednictwem Sklepu sa:
      • a. Klient,
      • b. Sprzedawca..
    4. Tresc stron internetowych Sklepu oraz inne informacje zawarte w Sklepie nalezy traktowac, jako zaproszenie do zawarcia umowy.
    5. Do zakupów w Sklepie upowaznione sa wylacznie osoby pelnoletnie.
  2. Towar i jego cena

    1. Podane ceny sa cenami w PLN zawierajacymi podatek VAT.
    2. Ceny Towarów nie zawieraja kosztów dostawy (oplat pocztowych i kosztów wysylki). W przypadku zamówien wylacznie na czesci zamienne obowiazuja specjalne oplaty pocztowe i koszty wysylki.
    3. Koszty dostawy pokrywa Klient.

  3. Zawarcie umowy

    1. Umowe uznaje sie za zawarta, jezeli Sprzedawca wyraznie potwierdzi zamówienie, wysle zamówiony Towar lub w ciagu 72 godzin od momentu otrzymania zamówienia nie zglosi sprzeciwu. Sprzedawca zastrzega, ze zawarcie umowy mozliwe jest do wyczerpania zapasów. W zwiazku z tym Sprzedawca realizuje wylacznie zamówienia zlozone w zwyczajowych ilosciach (nie wiecej niz 9 sztuk danego artykulu).
    2. Przejscie prawa wlasnosci dostarczonego Towaru nastepuje w momencie dokonania calkowitej zaplaty.
    3. Zlozone przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, ze Towar jest dostepny w magazynie lub u dostawcy. O braku dostepnosci Towaru Klient zostanie powiadomiony w ciagu 72 godzin od momentu otrzymania przez Sprzedawce zamówienia.
    4. W przypadku podania nieprawdziwych, niepelnych lub blednych danych i braku mozliwosci kontaktu z Klientem, Sprzedawca zastrzega sobie mozliwosc odstapienia od realizacji zamówienia.
  4. Sposoby platnosci

    1. Płatność za dostarczony Towar następuje kartą kredytową, za pomocą systemu PayPal lub przy odbiorze.
    2. Dostawy realizowane sa wylacznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

      4.a Kody rabatowe

      1. Za rejestracje do newslettera Klient otrzymuje kupon powitalny w postaci elektronicznego kodu rabatowego przyznajacego Klientowi znizke procentowa w wysokosci 15%, naliczana od wartosci zamówienia (dalej: „kod rabatowy”) do zrealizowania w sklepie internetowym www.playmobil.pl
      2. Rejestracja na newsletter mozliwa jest wylacznie na stronie www.playmobil.pl Rejestracja odbywa sie dwuetapowo. Klient podaje dane osobowe: imie, nazwisko, kod pocztowy oraz adres e-mail. Na podany adres e-mail wysylane jest powiadomienie wraz z linkiem i prosba o potwierdzenie zapisu na newsletter. Aktywacja uslugi newslettera nastepuje po kliknieciu na przeslany link potwierdzajacy zapis na newsletter.
      3. Klikniecie na link przekierowuje na strone zawierajaca informacje o przyznanym kodzie rabatowym oraz sam kod. Klient zobowiazany jest zanotowac kod rabatowy. Kod rabatowy dostepny jest jedynie po przekierowaniu na strone potwierdzajaca zapis na newsletter. Nie jest on widoczny na koncie Klienta ani nie jest przesylany do Klienta w oddzielnej wiadomosci e-mail.
      4. Kod rabatowy jest powiazany z adresem e-mail Klienta. Otrzymanie kodu rabatowego za zapis do newslettera dla danego adresu e-mail mozliwe jest tylko raz.
      5. Playmobil Polska sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialnosci za bledy w pisowni adresu e-mail, za utrate lub niewlasciwe uzycie kodu rabatowego za rejestracje do newslettera.
      6. Kod rabatowy moze byc wykorzystany na zakup w sklepie internetowym www.playmobil.pl, obejmujacy asortyment standardowy oraz artykuly z grupy artykulów uzupelniajacych i akcesoriów, o minimalnej wartosci zamówienia 120 PLN. Wartosc zamówienia dotyczy wartosci przed wykorzystaniem kodu rabatowego.
      7. Nie jest mozliwe laczenie kodu rabatowego z innymi promocjami. Kod rabatowy nie moze byc wykorzystany na zakup produktów przecenionych, pakietów promocyjnych, hitów cenowych oraz podczas miesiecznych akcji promocyjnych. Kod rabatowy nie obejmuje kosztów przesylki.
      8. Kody rabatowe nie sumuja sie ze soba.
      9. Kod rabatowy moze byc wykorzystany wylacznie na stronie www.playmobil.pl, podczas zakupów obejmujacych produkty dostepne w kraju. Kod rabatowy nie podlega wykorzystaniu podczas zakupów w sklepach stacjonarnych oferujacych artykuly Playmobil.
      10. Kod rabatowy moze byc wykorzystany wylacznie raz.
      11. Realizacja kodu rabatowego mozliwa jest tylko z konta Klienta powiazanego z adresem e-mail, z którego nastapilo zapisanie sie na newsletter.
      12. Realizacja kodu rabatowego nastepuje poprzez jego wprowadzenie i potwierdzenie w wyznaczonym miejscu w koszyku zamówienia. Potwierdzenie kodu rabatowego powoduje obnizenie wartosci zamawianych produktów o wartosc procentowa kodu rabatowego. Po potwierdzeniu kodu rabatowego i przejsciu do dokonywania platnosci, zostaje on uznany za wykorzystany. Wycofanie sie z transakcji w momencie wyboru sposobu platnosci nie powoduje przywrócenia kodu rabatowego.
      13. Mozliwosc wykorzystania kodu rabatowego nie jest ograniczona czasowo i obowiazuje do odwolania.
      14. Wartosc kodu rabatowego nie moze byc wyplacona gotówka ani kompensowana z zaleglymi naleznosciami.
      15. Realizacja kodu rabatowego na stronie www.playmobil.pl nastepuje na podstawie niniejszego Regulaminu oraz zgodnie z Polityka Prywatnosci, które dostepne sa na stronie internetowej.
  5. Prawo odstapienia od umowy

    1. Klientowi przysluguje prawo odstapienia od niniejszej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia:
      • objecia Towarów w posiadanie przez Klienta lub wskazana przez niego osobe trzecia inna niz przewoznik,
      • objecia w posiadanie ostatniego z Towarów przez Klienta lub wskazana przez niego osobe trzecia inna niz przewoznik, jezeli Towary dostarczane sa osobno,
      • objecia w posiadanie ostatniej partii lub czesci przez Klienta lub wskazana przez niego osobe trzecia inna niz przewoznik, jezeli Towary dostarczane sa partiami lub w czesciach.
    2. W celu skorzystania z prawa odstapienia od umowy, konieczne jest poinformowanie Sprzedawcy przez Klienta o odstapieniu od umowy w drodze jednoznacznego oswiadczenia wyslanego poczta na adres: Playmobil Polska sp. z o.o.
      ul. Górki 7, 60-204 Poznan
      lub poczta elektroniczna na adres e-mail: service@playmobil.pl
    3. Oswiadczenie o odstapieniu od umowy moze zostac zlozone na formularzu.
    4. Mozliwe jest równiez zlozenie oswiadczenia odstapieniu od umowy droga elektroniczna:
      • a. przy wykorzystaniu formularza,
      • b. przez zlozenie oswiadczenia droga elektroniczna na stronie internetowej Sklepu.
      W przypadku skorzystania przez Klienta z tej mozliwosci, Sprzedawca niezwlocznie przesle Klientowi potwierdzenie odbioru informacji o odstapieniu od umowy poczta elektroniczna.
    5. Do zachowania terminu wystarczy zlozenie oswiadczenia o odstapieniu od umowy przed uplywem terminu do odstapienia od umowy.
    6. Skutki odstapienia od umowy.
      1. W przypadku odstapienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta platnosci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjatkiem dodatkowych kosztów wynikajacych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niz najtanszy oferowany przez Sprzedawce zwykly sposób dostarczenia), niezwlocznie, nie pózniej jednak niz w terminie 14 dni od dnia otrzymania oswiadczenia Klienta o odstapieniu od umowy. Zwrot platnosci dokonany zostanie przy uzyciu takich samych sposobów platnosci, jakie zostaly przez uzyte w pierwotnej transakcji, chyba ze Klient wyraznie zgodzil sie na inne rozwiazanie, które nie wiaze sie dla niego z zadnymi kosztami.

      2. Sprzedawca moze wstrzymac sie ze zwrotem platnosci do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu ich odeslania, w zaleznosci od tego, które zdarzenie nastapi wczesniej.

      3. Towary nalezy odeslac bez zbednej zwloki, nie pózniej niz w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstapil od umowy. Termin jest zachowany, jezeli Towar zostanie odeslany przed uplywem terminu 14 dni na adres:
        Playmobil Polska sp. z o.o.
        Industriestr. 5-7, 90599 Dietenhofen, Niemcy

      4. Bezposrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient, chyba ze Towar zostal dostarczony Klientowi do miejsca, w którym zamieszkiwal w chwili zawarcia umowy, a Towaru ze wzgledu na charakter nie mozna odeslac w zwykly sposób poczta.
      5. Prawo odstapienia nie przysluguje w wypadkach dotyczacych nagran audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nosnikach programów komputerowych po usunieciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania.
      6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartosci Towarów wynikajace z korzystania z nich w sposób wykraczajacy poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu dzialania Towarów.
    7. Rekojmia za wady

      1. Jezeli rzecz sprzedana ma wade, Klientowi przysluguje prawo zlozenia oswiadczenia o obnizeniu ceny albo odstapieniu od umowy, chyba ze Sprzedawca niezwlocznie i bez nadmiernych niedogodnosci wymieni rzecz wadliwa na wolna od wad albo wade usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jezeli rzecz byla juz wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawce albo Sprzedawca nie uczynil zadosc obowiazkowi wymiany rzeczy na wolna od wad lub usuniecia wady.
      2. Klient moze zadac odstapienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. Zadaniu obnizenia ceny powinno towarzyszyc okreslenie kwoty, o która cena ma byc obnizona (z uwzglednieniem wartosci Towaru z wada i Towaru pelnowartosciowego).
      3. Klient ma prawo zamiast zaproponowanego przez Sprzedawce usuniecia wady zadac wymiany rzeczy na wolna od wad albo zamiast wymiany rzeczy zadac usuniecia wady, chyba ze doprowadzenie rzeczy do zgodnosci z umowa w sposób wybrany przez Klienta jest niemozliwe albo wymagaloby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawce.
      4. Zadania nalezy zglaszac w formie pisemnej na adres
        Playmobil Polska sp. z o.o.
        ul. Górki 7, 60-204 Poznan
        lub za posrednictwem poczty elektronicznej na adres: service@playmobil.pl ze wskazaniem rodzaju wady, terminu jej ujawnienia oraz okresleniem zadania. W przypadku braków, Sprzedawca zwróci sie do Klienta z prosba o uzupelnienie reklamacji, pisemnie lub za posrednictwem poczty elektronicznej w zaleznosci od sposobu zlozenia przez Klienta reklamacji.
      5. Zadania Klienta rozpatrywane beda w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawce zadania.
      6. Roszczenie o usuniecie wady lub wymiane rzeczy sprzedanej na wolna od wad przedawnia sie z uplywem roku, liczac od dnia stwierdzenia wady, nie wczesniej jednak niz przed uplywem 2 lat od dnia wydania rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wyslanie zawiadomienia o wadzie przed jego uplywem.
      7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialnosc z tytulu rekojmi, jezeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed uplywem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany Towaru.
      8. Jezeli Klient wykonuje uprawnienia z tytulu rekojmi, jest zobowiazany na koszt Sprzedawcy dostarczyc rzecz wadliwa do miejsca oznaczonego w umowie sprzedazy.
      9. Jezeli zakupiony Towar ma wady, Sprzedawca pokrywa koszt zwrotu przesylki i zwraca je natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu zadania.
    8. Warunki techniczne

      1. Korzystanie ze Sklepu mozliwe jest o ile system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient spelnia nastepujace minimalne wymagania techniczne:
        • a. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej,
        • b. Mozilla Firefox w wersji 30 lub nowszej,
        • c. Google Chrom w wersji 30 lub nowszej,
        • d. minimalna rozdzielczosc ekranu 1024 x 768 pikseli.
      2. Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia informacji
        • a. zwiazanych z korzystaniem przez Klienta ze Sklepu w celu:
        • b. utrzymania sesji Klienta po zalogowaniu,
        • c. dostosowywania Sklepu do potrzeb Klientów,
        • d. zapewnienia bezpieczenstwa i niezawodnosci dzialania Sklepu.
    9. Ochrona danych osobowych

      1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
      2. Dane osobowe sa przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedazy. Dane osobowe moga zostac udostepnione innym podmiotom (np. dostawcom) w celu realizacji umowy.
      3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Klientowi przysluguje prawo dostepu do swoich danych oraz ich poprawiania.
    10. Postanowienia koncowe

      1. Zlozenie zamówienia oznacza akceptacje postanowien niniejszego Regulaminu.
      2. Sprzedawca zastrzega mozliwosc aktualizacji artykulów i zestawien, jezeli stanowia one poszerzenie i jest to dla Panstwa mozliwe.
      3. Dane konieczne do realizacji transakcji sa zapisywane i ew. przekazywane podmiotom trzecim - zleceniobiorcom w celu realizacji zamówienia.
      4. Sprzedawca zwraca sie z prosba o poinformowanie o uszkodzeniach opakowania transportowego natychmiast, w momencie otrzymania towaru. Powyzsze ma na celu wylacznie dochodzenie roszczen od naszego przewoznika. Prawa Klienta nie zostaja przez to ograniczone.
    11. Pozasadowe rozstrzyganie sporów

      1. Strony beda dazyly do polubownego rozwiazania wszelkich sporów powstalych na tle zawartej umowy, w szczególnosci poprzez zastosowanie mediacji. Wniosek o wszczecie procedury mediacji nalezy zlozyc do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. Wykaz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej znajduje sie na stronie www.uokik.gov.pl
      2. Zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporzadzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporzadzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Unia Europejska oddala do dyspozycji interaktywna strone internetowa dla pozasadowego rozstrzygania sporów z internetowych czynnosci prawnych (platforma OS). Na platforme OS Unii Europejskiej moga Panstwo wejsc za pomoca linku: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
      1. Oswiadczamy, ze zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 23 wrzesnia 2016 r. o pozasadowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823) nie wrazamy zgody na wziecie udzialu w postepowaniu w sprawie pozasadowego rozwiazywania sporów konsumenckich